top of page

Bilete syner Per Christian Brunsvik i rolla likeperson saman med Tord Are Meisterplass. Idag er begge i 100% arbeid og aktive småbarnsforeldre.

Foto: Daniel Volle

Kurs

MÅLGRUPPE:

• Organisasjonar med Likepersonordning, erfaringskonsulentar
• Helsepersonell, 
• Tillitsvald og Verneombud

• Kommunar: Som støtte og styrke innbyggarar som har fått skade/sjukdom og samtidig inkludere personer med redusert arbeidsevne i arbeidslivet som mentor for den nyskadde. 

Kurset bygger på det ein kan fra før og passar til Likepersonordning, erfaringskonsulentar, Helsepersonell, tillitsvald, og verneombud.

Vi i M4 tror at den som kjenner best korleis det er å plutseleg bli sjuk eller skada, er ein som har opplevd lignande, og som har lenger avstand til hendelsen og kan sjå den i Meta- perspektiv.

Ein Likeperson kan ha størst forutsetnad for å møte personen der den er og bidra til håp om eit meiningsfylt liv i aktivitet.

"It takes one to know one"

VISJON: At plutseleg sjuk, skadd, og mennesker med redusert funksjonsevne og arbeidsevne skal få bruke sine ressursar i tråd med eigne evner, interesser og bidra i samfunnet. 

• Utvikle sjølvinnsikt
• Mestre ein overgang
• Ta gode valg

Kurset bygger på det ein kan fra før og passar til Likepersonordning, erfaringskonsulentar, Helsepersonell, tillitsvald, og verneombud.

Kurs i karrierekompetanse kan utgjere ein skilnad

Deltakar vil få fysisk eller digitalt kurs bygd på pedagogisk tankegang i moduler

3. Muligheter
Ein god jobbprat, der muligheit går foran 
begrensning -> Rollespill, utforsking og LØFT metodikk
2. Mestring
Karrierekompetanse > teori og praksis
1. Motivasjon. 
Intensjon og felles forståelseramme for rollen som «karrieremotivator» ? Utvikle sjølvinnsikt. Interesseutforsking
4. Mangfold
Bærekraftsmål og mangfoldsstrategi 
for plutselig sjuk - og arbeidsgiver. 

• Bli bevisst eigen Karrierekompetanse, med fokus på å takle kritisk overgang

• Få verktøy og inspirasjon for ein god jobbprat i kontekst eiga rolle

• Reflektere og praktisere ein god jobbprat med M4 modellen.

• Diskutere korleis ein i praksis kan bidra til strategi om arbeid og helse i kontekst eiga rolle 

Deltakar vil

Kvalitetsramme:​

• Etikk, rolleavgrensninger, evaluering av matriell og egennytte 


• Pedagogikk: I, G, P: Individuelle læringsmål, arbeid i gruppe med et case, og oppsummering i plenum

• Kvalitetsrammeverk for karriereveiledning, Direktorat for høgare utdanning og kompetanse​

bottom of page